Angående Avanza Zero:
Angående Spiltan där är tvista de lärda.
Men utifrån din tro och att ha den i lekhink så absolut.
Kan du inte berätta om din tankeprocess för att ha med dessa? ![]()
Angående Avanza Zero:
Angående Spiltan där är tvista de lärda.
Men utifrån din tro och att ha den i lekhink så absolut.
Kan du inte berätta om din tankeprocess för att ha med dessa? ![]()