AB - betala 16-20k/år för redovisning eller sköta själv?

Japp, precis vad jag tänker göra med. Även så jag gjorde med support e-post projektet som jag nämnde.

Kan man bara komma förbi BankID integrationen så kan man bara använda deras privata API’er istället. Lite mer förberedande jobb och det kräver nog att man är en kodare i grunden. Jag brukar börja med Charles Web Proxy för att se hur hemsidan använder API’erna och därefter är det bara att anropa/kalla (vad säger man på svenska?) dem själv.

Japp, vi får undvika att kapa denna tråden. Kanske dumpar resultatet i Jag byggde en app-tråden sedan istället.

2 gillningar