Amazon Prime Video

Blade-trilogin har nu kommit till Amazon Prime. Filmerna kom mellan åren 1998-2004. Jag tyckte mycket om dem när jag såg dem då.

https://www.moviezine.se/nyheter/vampyrfest-pa-prime-video-blade-trilogin

1 gillning

“Reacher”-fansen kan vara glada då Amazon Prime Video nämligen redan förnyat den populära actionkrimserien för en fjärde säsong,

2 gillningar

Fallout säsong 2 börjar spelas in i november. Det kan dröja till 2026 innan den får premiär. Längtar efter den.

2 gillningar

Gillar denna klassiker mycket och har sett den flera gånger.

Trots att “The Wraith” inte var en succé vid sin premiär, har filmen utvecklat en hängiven fanskara. Blandningen av action och övernaturliga inslag, tillsammans med Charlie Sheens tidiga prestation, bidrar till filmens effekt som än idag fortsätter fascinera nya generationer av cineaster.

2 gillningar

Mass Effect ett fantastiskt spel blir serie på Amazon Prime. Jag hoppas detta blir lika bra som spelserien.

"Mass Effect” är en serie spel av BioWare, och utspelar sig i framtiden där mänskligheten blivit en del av ett intergalaktiskt samfund baserat på en enorm och mystisk rymdstation kallad “The Citadel”. Berättelsen kretsar primärt kring elitsoldaten Shepard med besättning när de hamnar i centrum av ett mysterium som avtäcker ett uråldrigt hot mot allt liv i galaxen.

2 gillningar

“Blindspår” kombinerar intensivt drama med oväntade vändningar, enligt ett pressmeddelande från Prime Video.
Premiär 24 januari 2025.

1 gillning

Nån som har kollat på Cross?

Nej har inte börjat se Cross ännu. Den har redan fått säsong 2 godkänd så den är säkert bra.

1 gillning

Den är sevärd.
Hade högre förväntningar men det kanske är jag som är kräsen :thinking::sweat_smile:

1 gillning

Paris Has Fallen verkar vara en spännande serie. Gillar filmerna med Gerald Butler.

1 gillning

“Reacher” är tillbaka! Amazon har nu bekräftat att den efterlängtade tredje säsongen av den omåttligt populära actionserien får premiär den 20 februari 2025.

4 gillningar

Hoppas reacher S3 blir bättre än S2, första säsongen var väldigt bra

1 gillning

Säsong 3 av “The Wheel of Time” får premiär den 13 mars 2025 på Amazon Prime Video. Trailern såg mycket spännande ut.

4 gillningar

Älskar böckerna men ser serien mer som ett multiverse scenario. Men gillade säsong 2 utifrån multiverse :crazy_face:

1 gillning

Red One har premiär på torsdag den 12 december. Har väl inga förhoppningar men vill se i alla fall.

3 gillningar

15 bästa serierna på Prime Video – nya och gamla. Här kan det komma tips som kan vara något att se.

1 gillning

”Absolution” har premiär på Prime Video på julafton, den 24 december. Kan nog vara bra.

1 gillning

Shameless är en bra serie att titta på Prime

1 gillning

Inspelningen av Amazons nya serie Blade Runner 2099 är nu färdig och kommer inom kort. Serien, som utspelar sig i samma universum som Ridley Scotts film från 1982 och dess uppföljare Blade Runner 2049, har Michelle Yeoh och Hunter Schafer i huvudrollerna.

3 gillningar

Vet att det här kanske är fel tråd, men ett STORT TACK till den som rekommenderade serien “Slow horses” på Apple TV. Älskar den.

4 gillningar