Amazon Prime Video

Den är fantastisk. Dessa cliff-hangers i slutet på varje säsong dock…

1 gillning

Årets högst rankade thriller enligt folket som röstat på IMDb är nya ”Greven av Monte Cristo”. Filmen finns att streama på Prime Video.

Jag såg serien som finns på SvT play och den var riktigt bra. Får se denna film också.

2 gillningar

Hit Man var riktigt underhållande. Denna rekommenderas.

2 gillningar

Nu finns “Sommartider” tillgänglig.

1 gillning

Ny fantasyserie på gång.

"Rise of the Empress” handlar om ett fantasyrike inspirerat av asiatisk kultur som splittras av politiska motsättningar. En grupp prinsessor tävlar om kronprinsens hand i syfte att rädda riket, men allt ställs på sin ände när en okänd bondflicka backad av en mäktig magiker dyker upp.

1 gillning

Killer’s Game denna kan vara något att se.

1 gillning

Nu äntligen börjat se på Bosch, snart klar med 1 säsongen, en svinbra serie verkligen :slightly_smiling_face:

3 gillningar

“Newtopia” lockar med zombies som tar över Seoul. Det blir en fight för överlevnad… och för kärleken.

2 gillningar

Svenska serien Paradis City kan nog vara en bra serie.
Serien i sex delar får premiär 7 mars.

1 gillning

Nu började jag igår att kolla på Reacher S3 nån mer som har börjat att kolla?? Vilka är intrycken bättre eller sämre än tidigare säsonger?

Nej jag har inte börjat kolla ännu. Brukar vänta tills alla avsnitt släppts.
Betyg 4 av 6 tycker de.

Inte hunnit börja på S3. Men lär nog se alla tillgängliga avsnitt innan helgen är över.

Såg avsnitt 1 i går. Lite långsam, fortfarande bra men inte på samma nivå som S1 än.

1 gillning

Men bättre än S2 än så länge

Reacher ska få äran att bli grund för en bredare franchise, i och med spinoffen Neagley, som ska handla om just Frances Neagley, Reachers trogna allierade. Maria Sten återvänder så klart i rollen.

1 gillning

The Crow och Borderlands finns nu att streama.

1 gillning

Lol två kassa filmer

1 gillning

Kan varmt rekommendera STHLM Blackout

1 gillning

Amazon tror mycket på Gods of war.

Nu är det bara två avsnitt kvar och du har rätt. S3 av Reacher är klart bättre än S2.

1 gillning