Den är fantastisk. Dessa cliff-hangers i slutet på varje säsong dock…
Årets högst rankade thriller enligt folket som röstat på IMDb är nya ”Greven av Monte Cristo”. Filmen finns att streama på Prime Video.
Jag såg serien som finns på SvT play och den var riktigt bra. Får se denna film också.
Hit Man var riktigt underhållande. Denna rekommenderas.
Nu finns “Sommartider” tillgänglig.
Ny fantasyserie på gång.
"Rise of the Empress” handlar om ett fantasyrike inspirerat av asiatisk kultur som splittras av politiska motsättningar. En grupp prinsessor tävlar om kronprinsens hand i syfte att rädda riket, men allt ställs på sin ände när en okänd bondflicka backad av en mäktig magiker dyker upp.
Killer’s Game denna kan vara något att se.
Nu äntligen börjat se på Bosch, snart klar med 1 säsongen, en svinbra serie verkligen ![]()
“Newtopia” lockar med zombies som tar över Seoul. Det blir en fight för överlevnad… och för kärleken.
Svenska serien Paradis City kan nog vara en bra serie.
Serien i sex delar får premiär 7 mars.
Nu började jag igår att kolla på Reacher S3 nån mer som har börjat att kolla?? Vilka är intrycken bättre eller sämre än tidigare säsonger?
Nej jag har inte börjat kolla ännu. Brukar vänta tills alla avsnitt släppts.
Betyg 4 av 6 tycker de.
Inte hunnit börja på S3. Men lär nog se alla tillgängliga avsnitt innan helgen är över.
Såg avsnitt 1 i går. Lite långsam, fortfarande bra men inte på samma nivå som S1 än.
Men bättre än S2 än så länge
Reacher ska få äran att bli grund för en bredare franchise, i och med spinoffen Neagley, som ska handla om just Frances Neagley, Reachers trogna allierade. Maria Sten återvänder så klart i rollen.
The Crow och Borderlands finns nu att streama.
Lol två kassa filmer
Kan varmt rekommendera STHLM Blackout
Amazon tror mycket på Gods of war.
Nu är det bara två avsnitt kvar och du har rätt. S3 av Reacher är klart bättre än S2.