Uppskattat en övertygande majoritet av dina inlägg. Väldigt snöflingigt att lämna för att det finns större snöflingor därute än dig själv dock.
Den ultimata provokationen från en modern samhällsdebattör? ![]()
Ibland är det bra att ta en paus, helt enkelt. Fosumet finns kvar om du kommer på andra tankar. Kan ju iofs vara värt att ta en funderare på varför denna situation uppstår, majoriteten av oss blir aldrig flaggade. En minoritet en gång eller två då de skriver i affekt…och vissa ofta.
Kanske är alla andra så lättkränkta och då får alla andra skämmas. Eller så har inte alla andra fel, det är också möjligt. Den drar lärdom utvecklas, den som inte gör det stagnerar.
Jag är en sån som har raderat mitt konto en gång i tiden och efter ett tag kom jag tillbaka. Under nytt namn. Brukar aldrig hålla med @Anonym och är verkligen min motsats.
Taket är lågt här på RT, tyvärr. Så jag förstår att profiler som du lämnar.
Jag tror du kommer tillbaka, under nytt namn. Lurkar ett tag, sen slår du till med full kraft igen. Jag tror inte du kan hålla dig borta.
Jag brukar noga läsa det du skriver eftersom du kommer med tydlighet, perspektiv och logik. Satt just igår och tänkte att sådana som @Anonym gör det värt att läsa här. Tråkigt.
Jag tycker detta är en otroligt tråkig utveckling då forumet blir allt mer likriktat. Först lämnar Nestor och sedan Denkmal som säkert lämnar av olika anledningar men som båda stod för andra perspektiv än det likriktade. Ni kommer båda vara saknade.
Deet var tråkigt att du lämnar, Denkmal.
Visst är du både dryg och bäst, men det är sällan dina inlägg inte har en poäng.
Forumet blir fattigare utan dig.
Jag kan hålla med dig till viss del, men se flaggningarna som ett sätt för de som inte känner att deras argument är starka nog och de flaggar istället.
Med det sagt har jag en undrad, räcker det med en flagga så är inlägget “censurerat”?
Isåfall skulle man ändra så att det inte händer något på enstaka flaggningar, utan det krävs ett antal?
För tom Denkmal kan nog hålla med om att om man skriver något som genererar 10 flaggor och 20 svar så var det kanske inte så klok?
Trist att du lämnar. Efter att jag läst på forumet något år så är du den mest osympatiska medlemmen i mina ögon. Men någon måste ju vara det också.
Nu får du mer tid över till ditt arbete (arbetsgivaren blir glad), tvätta teslorna, träna och förhandla högre lön.
Men du får gärna ändra dig och komma tillbaka till forumet - jag behöver reta på mig på någon.
Personligen tycker jag att alla inlägg i den här tråden är rasistiska och jag har flaggat allt.
Jag gör så när jag inte håller med, för att censurera andras uppfattningar om världen, då bara min är korrekt.
OBS. Ironi!!!
(Bannlys helst inte mig för detta harmlösa skämt, borde vara okej med ett smått humoristiskt inlägg, jag tycker om alla människor, alla är fantastiska och alla bidrar lika mycket till allt!!!)
Vilka forum söker du dig till härnäst @Anonym, ser inte direkt att det finns andra alternativ? Ska du bli prepper på Cornucopia, konspirationsteoretiker på Flashback eller meme master på Reddit?
Stänger denna tråden nu. @Anonym om du vill göra något sista inlägg säg till så klipper jag in det. ![]()