Du läser reglerna som en Marxist läser Capitalism and Freedom.
Sanningen är att mina inlägg inte bryter mot någon regel, allra minst det du citerade där - och det vet du mycket väl.
Hela den här situationen med att inlägg bara raderas utan egentlig anledning har fått mig att tveka en del att lägga upp material med lite höjd här.
Jag har den senaste månaden jobbat en hel del med en sammanställning av hur min utdelningsportfölj gått sedan jag startade den och hade tänkt följa upp mitt ursprungliga inlägg jag gjorde när jag var ny här (och fick Ben Felix kastad på mig direkt).
Trots motståndet här mot utdelningsaktier tänkte jag tipsa lite om hur man kan sätta samman en utdelningsportfölj och vad man bör undvika. Har vidare jobbat en del med att utveckla ett verktyg i C# som drar ner data från webben genom ett API. Tanken är att göra kovarians- och parameterstudier, backtesting och på sikt ett datorbaserat stöd för den tradingstrategi jag jobbat med sedan juli -21. Dessvärre har jag känt att det skavt lite att lägga timmar av min egen tid för att dela detta här när man bemötts på det här viset.
Jag var också sannolikt en av de första - om inte rentav den första som anmälde mig till Rikatillsammansprogrammet eftersom jag klickade på det inlägget precis när det publicerades och anmälde mig på en gång - utan att tveka.
Främst för att jag ville bidra och ge tillbaka lite till RT för de första åren av poddar som jag hade nytta av i början på min utveckling och ännu inte var Patreon-medlem. Jag kände kanske också att jag kunde bidra lite med min resa från noll till åtta siffror genom bolagsstart, de första svåra åren, genombrottet, indicative offer, due diligense, signing, closing och sen åren som VD i ett bolag som inte längre var mitt. Pension vid 43 och tiden med trädgården.
Nu är jag emellertid jävligt glad att jag inte lagt ner mer tid här och att jag inte hunnit betala fakturan för Rikatillsammansprogrammet ännu. Jag drar mig ur det där. Säger upp mitt Patreon-stöd också ty RT är en näringsverksamhet och vi som bidrar är inte bara ”användare” som kan behandlas hur som helst utan faktiskt kunder.
Behandlar man sina kunder så här så förlorar man sina kunder! Gör man det bökigt och svårt för folk att utrycka sig så får man mindre ”user content”.
Även de som inte bidrar ekonomiskt och därmed inte är kunder per se bidrar faktiskt med sin kunskap - de skapar innehåll som i slutändan skapar värde i RT-bolaget.
Jag hoppas innerligt att @janbolmeson funderar igenom regelverket och hur det skall tillämpas - hur kunder och skapare av innehåll bör bemötas - för detta är precis som andra påpekat ren mobbing av skribenter som inte delar vissa moderatorers världsbild.
Sånt har jag inte tid med - och tänker verkligen inte betala för. Således slut på mina bidrag såväl innehållsmässigt som monetärt.
Läser givetvis gärna vidare som fripassagerare.