Flashback ventilerar sina tankar om Rika Tillsammans

Är det viktökningar ni pratar om?

:clown_face:

15 gillningar

Efter att ha läst din senaste post, läste jag i mitt huvud att du snittat 30 slak i 25 år. My bad :sweat_smile:

Jag visar mig själv till OT.

4 gillningar

Det är nog värre att ha samma password till olika sidor än samma nick-name på både Flashback och Rikatillsammans.

På Flashback är det väldigt få seriösa som skriver om fonder och sparande, så jag antar att de flesta på detta forum inte hänger där.

På Rikatillsammans kan man få tuff, lite väl tuff, kritik om man är överdrivet självsäker nybörjare.
På Flashback är de flesta ingen kunskap om fonder, placeringar och sparande, och det är snarast norm att det är så.

Men denna tråden är ju Off Off-Topic (händanefter OOT) så går man OT i OT så flyttas man till OOT dvs FB tråden :joy:

Lite som Broadway, Off-Broadway och Off-Off-Broadway :upside_down_face:

1 gillning

Visst får du säga det. Men jag kan backa upp mitt

Klä dig inte och vara sotis :joy:

Pfft… Jag har mer än tre gånger högre avkastning senaste 25 åren. Kör bara global index, men säljer för det mesta strax innan det går ner och köper för det mesta precis innan det går upp. Uppbackat och klart :slight_smile:

Med risk för att vara övertydlig och slå in öppna dörrar vill jag bara förtydliga att jag ibland kan vara ironisk… :rofl:

8 gillningar

Perfekt! Sälja på ATH. Köpa på ATL. Hur svårt kan det vara? :man_shrugging::joy:

4 gillningar

Grattis till fint resultat.

Vill tillägga du har 10 år mer än mig. Så vi får se :joy:

Lite märkligt att ni tog skärmdumpen precis samtidigt med exakt samma batteri procent :upside_down_face::joy:

13 gillningar

Krävs rätt bra indexfonder för att göra att 24.84% i årstakt för 15 år ska bli 84.24% i årstakt för 25 år. Men med rätt marknadsanalys och en tajming av stål går det säkert. Bara att köra på som tidigare fast med 10x+ hävstång liksom. Det är ju inte svårare än att köra utan hävstång. Det går bara snabbare.

Det är bara tajming! :wink: Det är också en ren slump att det är samma siffror också, fast på andra platser.

4 gillningar

Ja jag ser nu att han har tagit min och manipulerat det för att som vanligt få det till att låta att jag ljuger.

Nädå. Här finns ingen sekt :joy:

1 gillning

Spik o foooooten.

Råååågerr Mååår.

1 gillning

Eller så ville @Erik bara påvisa att det fortfarande är ett anonymt forum där man inte nödvändigtvis ska ta allt som sanning :slightly_smiling_face: sen tror ju iof inte jag att du fakeat din bild, men det är bevisligen inte omöjligt att göra så :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Vad f*n, Det är SÅ man skall göra.

Lite som atr spela hard to get istället för hard to want när man är i dejtingsvängen

(lyckligt gift sedan 9,5 år och kilat stadigt i 18 kan tilläggas så …
)

Det låter så pass off topic, att det verkar rimligt.

IMG_3778

4 gillningar

Det gäller att ha kontanter med på semestern! Så tog med lite av bufferten!

:sloth::sailboat::moneybag:

3 gillningar

Sant det är ett anonymt forum.

Men samtidigt du ser ingen annan här när någon säger att de tex går i fire att någon säger

Höhö jag gick i fire när jag var 15 :nerd_face:

Ser inga andra som blir hånade när de säger de lyckats med något.

Ja jag kan gå i fire

Forum
GRATTIS

wow jag har lyckats snitta 20%

Forum
Visst :nerd_face:

Get the point :joy:

3 gillningar

Upplever du att jag gjorde detta nu?

Jag tror inte att det hjälper att du tar upp det i vart och vartannat inlägg.
Om någon faktiskt retas lite med dig så är det för att du ofta uppmärksammar det och då förmodligen gör det roligare att fortsätta.

Bara för att andra inte håller med dig betyder inte det att de hånar dig.
De tycker bara att du har fel, precis som du tycker att de har fel.

5 gillningar