Visst. Som renen kan den missbrukas. Så i framtiden kommer nya och säger kanske
Vad tycker ni om dessa investeringar.
Får hen 7
och kanske tror att folk kallar hen för en jävla skit ![]()
Visst. Som renen kan den missbrukas. Så i framtiden kommer nya och säger kanske
Vad tycker ni om dessa investeringar.
Får hen 7
och kanske tror att folk kallar hen för en jävla skit ![]()
Vän av kaos. Nejdå. Jag släpper det här nu. Jan har tagit ett beslut och jag tycker det är bra att han gör det.
Om man nu måste vara en paragrafryttare så tänker jag att skithög inte är en konstruktiv emoji.
Jag har ingen stark åsikt om exakt vilka emojis som ska finnas, men det stör mig oerhört att du valt ett ojämnt antal…
Kan inte
tas bort nu när vi har
och
? Alternativt lägg till en, vilken som helst!
På tal om att tolka olika, “Utvisning!”… Och då är jag inte ens nå’n sportfåne ![]()
Inte helt enkelt det här…
Får också lite OCD.

Nä det passar sig oftast inte för seriösa diskussioner men ibland är ju kanske inte alla inlägg eller emojis super seriösa.
Jag kan tycka att vi kan spänna av lite. Bara för att någon ger mig ett
eller en
så är det ju inte katastrof ![]()
![]()
Som alltid hänger det väl lite på användaren att göra något vettigt av det
Kanske
för nej håller inte med. Kallar en varken dum som en ren eller en skit ![]()
Nu startade ju den stängda emojidiskussionen igen…
@janbolmeson Kör på det som du bestämt el bestäm om. Utvärdera och bestäm ev om igen.
Om det börjar hagla neggo-emojis så tröttnar säkert forumet på det och så tas de bort igen. Eller så rensas forumet från folk som tycker att det blir tröttsamt och det funkar säkert också. Går ju inte att få alla nöjda
Vad tror vi om att lägga till en krukväxt, så det blir symmetriskt, a’la denna tråden?
För övrigt så ser vi ju redan att symbolen du gjorde färgmatchar
så det är uppenbart att du håller med mitt tidigare förslag. ![]()

@janbolmeson tolka nu inte detta som att jag tycker du ska ha en hög i studion för att skapa symmetri. Det skulle antagligen inte bli bra ![]()
![]()
För att ta hand om:
Lade jag till en 12 på prov.
Jag ska använda
ironiskt.
De nedan är okay, de fattar alla och er raket passar bra för guld. 100 vet jag inte vad det är, klappet är väl detsamma som tummen upp och “No” ser ut som en skolpojk som dirigerar flyget på Kastrup, finns det inget bättre?
Det blir lite lustigt då hjärtat i forummjukvaran representerar like/gilla och är defaultalternativet som man trycker på om man inte gör long press och får de andra alternativen. Blir då konstigt om den är till för att uttrycka kärlek när mjukvaran är designad för att den ska vara gilla.
Är det det den betyder kommer jag använda den frekvent ![]()
@janbolmeson använder
utan att förklara varför.

Han har makten att göra det. ![]()
Jag har inte bestämt mig än. Är det Boeing Starliner, SpaceX, eller Missilen i första Independence day?
Jag känner att han behöver skriva ett inlägg så jag kan svara med
och sedan ändå använda
när han inte ser.