Att spÄna mer med @Caspian Àr definitivt en god idé.
Jag köper ju vÀldigt lite överlag, varken klÀder eller prylar, men ska det vara sÄ sÀger jag som @Jonas-Opti att dÄ ska det vara kvalitet och inte slit-och-slÀng-skrÀp. En av mina fru-mÀn arbetar med lite mer exklusiva profilklÀder, kopplar er gÀrna om du vill spÄna med honom (han kan branschen vÀl, som jag förstÄr det).
Annars har vÀl Caspian (tror jag) anvÀnt Malmö Printing Co med gott resultat och de kÀnns oxÄ högkvalitativa.
PĂ„ hĂ„llbarhetstemat Ă€r ju idĂ©en som @RikaKvinnor anvĂ€nt bra, dvs att lĂ„ta trycka pĂ„ befintliga klĂ€der/vĂ€skor etc - gör en unik merch-butik med att koppla Carros förmĂ„ga att hitta god kvalitet second hand, som sen trycks pĂ„? Eller sĂ€lj tryck-filen och lĂ€nka till tryckare, eller tipsa om nĂ„got sĂ„dant företag? Eller för en âsellpy-variantâ att man köper tryckfilen och skickar prylen till en tryckare sjĂ€lv? Bara en vild tanke som kom för mig. (Som jag nog sjĂ€lv ska ta fasta pĂ„, för har just köpt just en högkvalitativ rygga frĂ„n My Feldt som @Melwa oxĂ„ nĂ€mnde, kanske ska lĂ„ta trycka/brodera nĂ„got - av mina egna grejer - pĂ„ den.)
Obs! Ska du/ni göra detta sÄ tÀnk pÄ distributionen, sÄ ni inte skapar er arbete ni inte vill ha/göra.