RikaTillsammans merch | Jag kan ingenting... hjĂ€lp! 🙈

Det som har byggt Iron Maiden Àr deras grundprodukt dvs att vara vÀrldens bÀsta band. Sedan har dom inte hoppat omkring utan gjort deras grej stÀndigt med Eddie pÄ omslaget. Kontinuitet. SÄdant gillar stofiler som Mulle och gÄr dÀrmed pÄ konserter, köper skivor och T-shirts.

7 gillningar

SjÀlvklart vÀljer man bort smartfon för en rejÀl plÄnbok.

3 gillningar

SÀg att du Àr gammal utan att sÀga det? :sweat_smile:

De dĂ€r plĂ„nboksskalen verkar ocksĂ„ vĂ€ldigt poppis bland 40+ ungefĂ€r. FörstĂ„r inte det riktigt. Telefonen blir ju klumpig, skĂ€rmen repas ev av korten och rymmer inte sĂ„ mycket Ă€ndÄ 

2 gillningar

Vill man vara ungdomlig har man istĂ€llet ett skal som inte alls skyddar skĂ€rmen! Ser hur mĂ„nga “vuxna” som helst som har skal och sprĂ€ckt skĂ€rm! BĂ€ttre med ett fodral som verkligen skyddar det ömtĂ„ligaste om man skulle tappa telefonen.

1 gillning

Japp. Det viktiga Àr att hörnorna och sidorna Àr förstÀrkta. Men hÄllbarhet verkar bÀttre. Farsan brukade förbruka 3-4 knapptelefoner per Är i verkstadsmiljö medans smartphones klarar 1-2 Är.

Att spÄna mer med @Caspian Àr definitivt en god idé.

Jag köper ju vÀldigt lite överlag, varken klÀder eller prylar, men ska det vara sÄ sÀger jag som @Jonas-Opti att dÄ ska det vara kvalitet och inte slit-och-slÀng-skrÀp. En av mina fru-mÀn arbetar med lite mer exklusiva profilklÀder, kopplar er gÀrna om du vill spÄna med honom (han kan branschen vÀl, som jag förstÄr det).

Annars har vÀl Caspian (tror jag) anvÀnt Malmö Printing Co med gott resultat och de kÀnns oxÄ högkvalitativa.

PĂ„ hĂ„llbarhetstemat Ă€r ju idĂ©en som @RikaKvinnor anvĂ€nt bra, dvs att lĂ„ta trycka pĂ„ befintliga klĂ€der/vĂ€skor etc - gör en unik merch-butik med att koppla Carros förmĂ„ga att hitta god kvalitet second hand, som sen trycks pĂ„? Eller sĂ€lj tryck-filen och lĂ€nka till tryckare, eller tipsa om nĂ„got sĂ„dant företag? Eller för en ’sellpy-variant’ att man köper tryckfilen och skickar prylen till en tryckare sjĂ€lv? Bara en vild tanke som kom för mig. (Som jag nog sjĂ€lv ska ta fasta pĂ„, för har just köpt just en högkvalitativ rygga frĂ„n My Feldt som @Melwa oxĂ„ nĂ€mnde, kanske ska lĂ„ta trycka/brodera nĂ„got - av mina egna grejer - pĂ„ den.)

Obs! Ska du/ni göra detta sÄ tÀnk pÄ distributionen, sÄ ni inte skapar er arbete ni inte vill ha/göra.

1 gillning

Hela denna trĂ„den inspirerar mig lite till att sjĂ€lv screentrycka “reused”, “repurposed” eller liknande tvĂ€rs över framsidan pĂ„ gamla trötta reklamtröjor. :joy:

Det kan man nog fÄ ut bland tiktok-kidsen om man Àr pÄ det humöret.

4 gillningar

Åh andra sidan har allt hemmajobb efter corona gjort att jag knappt köper klĂ€der lĂ€ngre. IgĂ„r sĂ„g jag dock efter jag tog emot paket att min urtvĂ€ttade och hĂ„liga t-shirt med gula flĂ€ckar i armhĂ„lorna kanske passerat sitt bĂ€st före datum. Klippte sönder till trasor och har i garaget innan de lĂ€mnas in för förbrĂ€nning i fjĂ€rrvĂ€rmeverket. :grin:

3 gillningar

Ett fodral skyddar hörn och sidor + skÀrmen.

Inte sÄ RT-relaterat men eftersom du nu frÄgade

Jag har/har haft följande merch i min Àgo:

• KlistermĂ€rken jag fick nĂ€r jag backade en Kickstarter. Om jag hittade dem skulle jag sĂ€tta dem pĂ„ min jobbdator för att kunna skilja den frĂ„n kollegornas. Och connecta med andra som eventuellt sett serien det berör.
  • T-shirt som jag vann i en tĂ€vling pĂ„ Sveriges radio. Den var snygg, anvĂ€nde massor. Tills jag “vĂ€xte ur” den :flushed:
  • Hoodie frĂ„n jobbet. Mjuk och skön sĂ„ anvĂ€nde massor, tills den blev för sliten och/eller liten.
  • Vattenflaskor frĂ„n Gbgvarvet, anvĂ€nt massor
    Följaktligen mest gratisgrejer

Söker just nu följande merch och skulle gÀrna betala för:

• KlistermĂ€rken, se ovan
  • Keps. Har vĂ€grat hela mitt liv men nu Ă€r det dags. Skulle gĂ€rna ha en med tryck relaterat till nĂ„n artist jag gillar men det verkar inte finnas just nu.
1 gillning

Jag anvÀnder fortfarande tvÄ bra paraplyer jag fick frÄn jobbet i slutet pÄ 90-talet.

Vattenflaskor av passande storlek för trÀning, golf, trÀdgÄrd gÄr alltid Ät. Med tiden blir de oundvikligen lite sunkiga och behöver bytas ut.

Var köper du din kvalitetsmerch ifrÄn? Jag köper pennor av kvalité som fÄr spridas med vinden nÀr man har kundmöten osv men ocksÄ för att anvÀnda sjÀlv. Att köpa 100 kvalitetspennor med mitt företagsnamn pÄ Àr billigare Àn att köpa 10 i taget i affÀren.

Nu sugen pÄ att köpa vattenflaskor, tygpÄsar och liknande för att anvÀnda som reklam sjÀlv och ge bort, och dÄ vill man ju ha bra kvalité.

2 gillningar

Hur gick det sen?

4 gillningar

Ett inlÀgg har sammanfogats med ett befintligt Àmne: RikaTillsammans merch - revisited!

Berkshire smÀller nÄgra tiopotenser högre Àn Rikatilsammans :rofl:

3 gillningar

Ett inlÀgg har sammanfogats med ett befintligt Àmne: RikaTillsammans merch - revisited!

Det Àr jag beredd att hÄlla med om iförsig :rofl: BÀr samma tröja som pÄ bilden i orginalinlÀgget dagen till Àra faktiskt!

5 gillningar

Bara gult kort? :face_with_raised_eyebrow:

3 gillningar