Stöd och råd- förlorat mycket pengar från börsen, och mår väldigt dåligt psykiskt

Samtalsterapi har hjälpt mig när jag har fastnat i ältande och ångest. Börja med att kolla om företagshälsan kan erbjuda det (olika beroende på avtal). Annars kan du söka via vårdcentralen.

Om du har självmordstankar så ringer du till Mind på 90101 eller SOS Alarm på 112

Det ekonomiska har du fått jättebra svar på :blush::+1: Tänk vad skönt det kommer vara när du bara har en indexfond och inte behöver logga in på banken stup i kvarten. Den tiden och energin du sparar kan du lägga på sånt som är roligt och givande på riktigt.

Tack för att du delar med dig. Det är nog många som läser som är i samma situation som du. Man brukar säga att 90% av läsarna på ett forum är lurkers, alltså att de bara läser utan att någonsin skriva. Du har just hjälpt massor av andra människor.

Till sist vill jag tipsa om den här listan som Jan hittade. Som du ser finns det flera fördelar med en indexfond som kan hjälpa dig med ditt mående:

7 gillningar