Kan du inte göra extrainvesteringar pÄ annan plattform?
SjÀlv fÄr jag dock huvudvÀrk av Nordnets hemsida och dÀrför slutade jag med dom. Det gick inte att hitta nÄnting. ![]()
Kan du inte göra extrainvesteringar pÄ annan plattform?
SjÀlv fÄr jag dock huvudvÀrk av Nordnets hemsida och dÀrför slutade jag med dom. Det gick inte att hitta nÄnting. ![]()
Jag har allt pÄ Avanza sÄ det kÀnns enklast att samla alla Àgg i samma korg
Snart 1,5 mÄnader in pÄ Äret⊠Inget pillande. Senaste Àndringen jag gjorde var i November tror jag.
Ăr Jacke77 med pĂ„ denna utmaningen, jag kommer inte ihĂ„g ![]()
Har du lyckats trycka in en mÄnad till mellan januari och februari? ![]()
Ja, har inte ditt Är 13 mÄnader? ![]()
BÀttre med 13 börsmÄnader Àn bara 12 pÄ ett Är? ![]()
Hmmm. Jag har inte pillat pÄ ett halvÄr i termer av att jag sÄlt/köpt nÄgot annat.
DĂ€remot âpillarâ jag rĂ€tt ordentligt pĂ„ i princip varje mĂ„nadsspar. Ingen mĂ„nad Ă€r den andra helt lik! Försöker alltid köpa dĂ€r det kĂ€nns âbilligastâ och det har jag ett behov av ![]()
Inte minst att justera hur mycket som gÄr in i faktor-ETF:erna kontra de marknadsviktade.
Ăr det
?
Det hamnar vÀl under mÄnadssparande.
Att du viktar om vad du köper anser inte jag Àr pill. Om du köper helt nya fonder/ETF:er varje mÄnad, dÄ Àr det pill sÄ det stÀnker om det
Alltid samma! Trevligt att höra ![]()
Vikta om inköpen Àr ju i princip en mÄnatlig ombalansering fast utan nÄgot sÀlj.
Ja sÄ klart vad tror du gubben ![]()
![]()
. 100% LF Global index sedan 11/10 2023! DĂ€r ser du ![]()
![]()
![]()
![]()
@Jakke om du klarar dig hela 2024 kommer du bli min nya hjÀlte!!! ![]()
KĂ€mpa! ![]()
En sann indexhjÀlte ![]()
Jobbigt nÀr Jacke blivit den stabila i dessa sammanhang ! Bra jobbat ![]()
SjÀlv Àr det pill och Äter mer pill och nya tankar varje vecka, dag eller ibland timme⊠sedan tvÄ veckor allt fördelat i Globalfonder, inga smÄbolag, Sverige eller Investmentbolag lÀngre. (Inte EM sen 2Är tillbaka heller) Men det lockar ju och Àven tillvÀxtmarknader som ser billigt ut⊠NÄja kÀmpa pÄ.
Jacke har varit stabil lÀngre men sista 1-2 Är spÄrade det ur ![]()
![]()
! Nu Àr det bara lÄta det vara i fred. @Melwa har
pÄ mig dÄ mÄste man sköta sig! ![]()
![]()
![]()
Tackar det vÀrmer! Speciellt nÀr det kommer igrÄn dig @AimHigher
. Uppskattar det ![]()
Finns mÄnga indexhjÀtar hÀr inne och jag hoppas att vi lockar sÄ mÄnga som möjligt i indexgÀnget ![]()
![]()
Vet att detta var menat som ett skÀmt @Ellen_Persson. Men man ska nog inte ladda mat som onyttig/nyttig, bra/dÄlig eller försöka att stÄ emot att Àta den. Mat Àr energi för kroppen, finns ingen laddning i det förutom den som vi mÀnniskor tillskriver den.
Ja, man blir ju sugen pÄ att logga in och kolla. SÀrskilt nÀr man vet börsen gÄtt upp. ![]()
Fast jag ska hÄlla mig vÀck. Undantaget Àr om mina 1000 aktier mot alla odds blir vÀrda 100 kr styck dÄ loggar jag in och sÀljer dom och inkasserar 100 k tack sÄ mycket. ^^