Förnärmad! Ingen skriver på internet om hur duktig Indexqueen är på att unna sig de bästa skorna och väskorna på vägen mot rikedom. Snyft.
![]()
Förstå mig rätt. Jan och all fakta från rt är topp kvalitet. Minst 90% av forumet är hur bra som helst.
Tyvärr så råkar rt ut för samma som YouTube och Facebook. Att om man inte blint håller med vissa så blir det påhopp. Som om man kollar något on ps på YouTube. Varenda gång är det någon som säger i min kommentar att ps suger, Xbox har mer terraflop och att jag av någon anledning är en pony ![]()
Alla forum har tyvärr detta problem. Rt är i alla fall en av de bättre
Är också kränkt, ingen hyllningskommentar om min FK exposé eller mina kolonilottsdrömmar! ![]()
![]()
Du skrev detta på bilden.
Hur kan jag inte tolka det som om du tolka det jag sa som att jag påståt att folk tvinga andra och köpa saker.
Föresten börjar vi se tecken på sekt beteende här. Jag försvara mig från falska påstående från dig och någon försöker få det att verka icke trovärdigt.
Flera har höllt med mig om mitt första inlägg. Ändå har 6 makerat det som icke trovärdigt.
Här är en sekt. Är väldigt uppenbart bara i denna tråden.
Nu börjar det bli svårt att hänga med här.

Ta det privat eller starta en tråd som verkligen handlar om det ni pratar om?
Nej, håller med om att det är sektlikt, lågt till tak och elitistiskt men man får ta det för vad det är precis som med flashback. Andelen klokskap är dock betydligt högre här än på fb vilket är en stor fördel.
Har precis amorterat ner till 50 % och ökat global index från 20 till 40 % av portföljen, är jag prospek-sektmedlem än my lord (@angaudlinn)?
Är inte kontentan också att ge bra råd till nybörjare och sen göra tvärtom med sin egen portfölj? ![]()
Det där får du ta med president Bolmeson. Jag driver bara in trohetseder. ![]()
(För de som gått vilse i sektsnacket på allvar: Det där var alltså avsett som ett skämt. Man kan använda sådana online. Allt är inte en kamp på liv och död.)
Vadå, jag håller med om att RT är en bajsnödig indexsekt… Får jag vara med!?
Ja jag var nog lite för negative. La till att det är en minoritet och att överlag är rt lätt en av de bättre
Ja men när man sitter där efter 15 år av köp och sälj och global index krossade en… då ser man ljuset?
Många verkar tro att det är en viss typ av människor som dras till Flashback när sanningen förmodligen är att gemene man inte är särskilt trevlig när denne kan säga precis vad den tycker ock tänker anonymt.
Kanske! ![]()
Men tror många busar mer än vad som kanske märks när det pratas. Tror de flesta kör med olika stor lekhink och har för stor eller för liten buffert.
Se bara pilltråden, ger en liten insyn i hur det brukar tänkas.
Jo, du måste ha torrt krut till nästa krasch! Sen gammalt!

Med vad är detta!!!
Blivit klar med midsommarförberedelserna, poppat popkornen och slagit mig ner för en stunds underhållande gruff - men vad händer? På RT är det lite jabb mellan två medlemmar och på Flashback är det halleluja
En skriver "Att börja följa Rikatillsamans är bland det bästa jag har gjort. "
En annan "Men, On-Topic: Jag får nog säga att Rika Tillsammans faktiskt gett mig en del intressanta uppslag att spinna vidare på
Äh, får väl gå och ta en GT istället
När ni skriver sekt… Vilken typ av Tom Cruise-sekt tänker ni på då? Tänker ni på samma som mig…?

Jag måste inget, men bra att ha buffert, så man känner sig lagom rik även när börsen kraschar.
Hade inte Jan passat bra som Jedi???
Sant. Är lätt och blir mer kacksig i chatt. Eller att något låter värre än det är för man hör tex inte tonläge osv.
Vill dock tillägga ingen rök utan eld. Tex av vilken anledning skulle personer på flashback utan anledning prata illa om rt. Rt är ju inte jättestort. Och vi som är här är ju här av samma intresse. Så någora verkar ha blivit illa behandlade här. Så istället för att låtsas som det är snack från sura flashback, skulle vi istället fråga oss hur detta kunnat hända och vad vi kan göra för att förhindra det.
