Vad tycker du att forumet och RikaTillsammans är värt? | Provprat om community-hjältar, reklam och Patreon

Absolutely! Jag har valt att inte bidra med något hittills i form av pengar.

Min feedback so far, på min resa till rikedom med Er :nerd_face::

Pod:

• :+1:Som värdar är ni väldigt trevliga och härliga att lyssna på, det är alltid en skön och soft lyssning. Ni är superduktiga och rätt proffsiga :heart::heart:
  • :+1:Tidigare har det förekommit stort värde i forsknings relaterade / undersökande informativa avsnitt, de står verkligen ut och är fantastiska :heart:
  • :+1:Mjuka avsnitt är ofta trevliga, men kanske inte så informativa
  • :-1:Informativa avsnitt har avtagit över tid. Jag skulle hellre ta få högkvalitativa avsnitt än fler av lägre kvalitet.
  • :-1:Många avsnitt har repetitivt innehåll

Forum:

• :+1: Hög aktivitetsnivå / snabba svar, alltid ett plus.
  • :+1:Har varit en källa för guldkorn
  • :+1:Har tidigare välkomnat många olika perspektiv och en “undersökande” eller “provpratande” öppenhet, god ton.
  • :+1: Reklam bidrar till att bekosta podden (?) och stör inte alls
  • :-1:Senaste tiden tycker jag det har varit mer känslodrivet och inte så tolerant / öppet för alternativa synpunkter. Har det blivit mer drivet av någon form av status sökande bland kärn medlemmar ?
  • :-1:Guldkornen är svårare att hitta nu jämfört med tidigare
  • :-1:Svårare (mer komplicerade) frågor får sällan svar
  • :-1:Har blivit mer som social media, mindre som ett anonymt forum för “torra” ämnesfrågor. Kanske är ett plus för vissa dock :nerd_face:
  • :-1: Har det blivit mer modererat och uppstyrt ? Fria diskussioner och sidospår var ofta de mer intressanta delarna.

Keep up the good work! :nerd_face::+1: Live long and prosper :vulcan_salute:

6 gillningar