Vilken öl skulle blow-my-mind? 🍻

Haha - ‘ni’ är för roliga!
Är det inte fonder är det champagne, är det inte glass är det köttfärs, är det inte kaffe är det öl.

EDIT: Och herregud, huuuur kunde jag glömma CHOKLAD-tråden, som ju är det enda av allt detta jag VERKLIGEN älskar. Att äta. Inte nödvändigtvis att nörda ner mig i. Men äter, ja tack. :chocolate_bar:

:muscle:

I sanning ganska underhållande tråd, OCKSÅ för en sån som jag som vill att ngn pekar med hela handen och säger ‘köp denna fonden’ - vilket ni också gjorde åt mig! -, som inte eg dricker vare sig champagne, kaffe eller öl - märker ni också en trend här? Jag dras inte åt det bittra/beska?! - och som definitivt aldrig låtit en köttfärssås koka i tio timmar. :eyes:

Internet at its very best, som så många gånger förr (tråden/avsnittet om privatekonomi när det stormar kvalar definitivt in också), så en eloge till alla här som gör forumet till ett sånt roligt ställe!

Sen @janbolmeson, får du inte missa detta:

Möjligen finns det ett uppslag för ett ganska roligt och udda (bonus?)avsnitt även här? Kanske tom ett kombo-avsnitt med champagne, glass, öl och kaffe EDIT: och CHOKLAD så klart i fokus på något vis?! Eller inte. Men en kul tanke åtminstone!

:beers:

6 gillningar